1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Korn (Official Thread)

Discussion in '90's Music' started by FoxyPage, Nov 4, 2009.

  1. Taboo

    Taboo Toward the Within

    Age:
    28
    Posts:
    2,415
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Mar 5, 2012
    Location:
    南極大陸
    My god have I forgotten all about this band loll.. But yes it's nice to hear they're trying to stay away from dubstep.
     
  2. Riff Raff

    Riff Raff The Kevin Owens Show Staff Member

    Posts:
    19,266
    Likes Received:
    6,937
    Joined:
    Dec 8, 2010
    Location:
    The List of Jericho and the KO Show
    The Path of Totality was abysmal. I'll be happy if there is absolutely NO dubstep on the next album.
     
  3. Riff Raff

    Riff Raff The Kevin Owens Show Staff Member

    Posts:
    19,266
    Likes Received:
    6,937
    Joined:
    Dec 8, 2010
    Location:
    The List of Jericho and the KO Show
    The new album will have NO DUBSTEP.
    **** YEAH about time they ****ed that Skrillex garbage off. The last album was a piece of shit but with the return of Head this album will be heavier and actually insane.
     
  4. Soot and Stars

    Soot and Stars I AM SOOT! Staff Member

    Age:
    40
    Posts:
    16,442
    Likes Received:
    104
    Joined:
    Sep 23, 2009
    Location:
    Small Town NH, USA
    The born again Christian dudes back? :wtf:
     
  5. Riff Raff

    Riff Raff The Kevin Owens Show Staff Member

    Posts:
    19,266
    Likes Received:
    6,937
    Joined:
    Dec 8, 2010
    Location:
    The List of Jericho and the KO Show
    Yep. And could not be happier. It will mark the return of finally a good album from Korn. A friend of mine will also be happy with this.
     
  6. Soot and Stars

    Soot and Stars I AM SOOT! Staff Member

    Age:
    40
    Posts:
    16,442
    Likes Received:
    104
    Joined:
    Sep 23, 2009
    Location:
    Small Town NH, USA
    Ummmm, so what changed? Are Korn less evil now or did he get bored with Jesus? :heheh:
     
  7. Riff Raff

    Riff Raff The Kevin Owens Show Staff Member

    Posts:
    19,266
    Likes Received:
    6,937
    Joined:
    Dec 8, 2010
    Location:
    The List of Jericho and the KO Show
    I dunno what changed regarding Head but I only know he said the album will be heavier than the crap they have recently been putting out. Interests me because the only good album they have done since Take A Look was Remember Who You Are. I am definitely keen to hear the song they put out in June because if it is heavier and actually has a good energy to it I will get the album.
     
  8. LOU/REALM

    LOU/REALM Senior Member

    Posts:
    6,788
    Likes Received:
    40
    Joined:
    Feb 14, 2010
    Location:
    England
    Not a massive fan of KORN, never been into any band associated with Numetal. I found myself hearing one of there tracks...and thinking hey that's not bad actually. Then picked up the album "Life is Peachy" for next to nothing in the bargain bin section.Hmm.....yeah they do have there moments, but when they get too shouty and "hate you" and" f you" I tend too switch off a bit and skip tracks....
     
  9. Riff Raff

    Riff Raff The Kevin Owens Show Staff Member

    Posts:
    19,266
    Likes Received:
    6,937
    Joined:
    Dec 8, 2010
    Location:
    The List of Jericho and the KO Show
    The cursing and obscene lyrics are one of the things I love about Korn.
    Not a band for everyone but Life is Peachy for me is one of their best albums.
     
  10. Born to Lose

    Born to Lose Senior Member

    Age:
    23
    Posts:
    118
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 10, 2013
    Huh. Nowadays, if asked, I'd say they suck, but in the summer of 2011 I had a very short Korn binge. The only songs from then that I'd even listen to now are Blind and Clown. But I also liked Coming Undone, Alone I Break, Here to Stay, Did My Time... but there is a chance I was smoking too much grass that summer, because I think most of those songs suck now.

    I always listened to them kinda ironically, and I always did think Freak On a Leash sucked. They always seemed to cliche and... no pun intended... predictable to me. I dont have a problem with "high school rock" (I think early Greenday is awesome) but Korn is just too much.
     

Share This Page

defer="defer" charset="utf-8">